Tuesday, July 1, 2008

Berkongsi Pengalaman : Produk Kesihatan Terbaik

Sebenarnya aku malas sangat nak menulis pasal produk. Tapi kadang-kadang aku rasa terpanggil juga untuk berkongsi sesuatu yang baik. Aku sepatutnya menulis dalam mana-mana akhbar utama Bahagian Kesihatan.

Di sini aku ingin berkongsi 3 produk kesihatan yang aku sangat unik untuk diketahui. Produk tersebut adalah :

1. Crystal Energy (Catalytic Wetter Water)
2. Mega-H (The Most Powerful Antioxidant)
3. Living Energy (Myung Power)

1. Crystal Energy

Produk ini merupakan produk kesihatan pertama yang dicipta oleh Dr Patrick Flanagan, MD, Phd, iaitu seorang saintis genius dari Amerika setelah melakukan kajian melebihi 33 tahun mengenai 'Rahsia Air Hunza'. Dengan menitikkan 8 titik cecair Crystal Energy, kita dapat menjadikan air mineral biasa menjadi sama sifatnya seperti mana 'Air Hunza'.


Produk Kesihatan Terbaik

Boleh dikatakan hampir 99% penduduk Lembah Hunza di utara Pakistan adalah bebas dari penyakit. Kajian menunjukkan ianya ada kaitan dengan pengambilan 'air glasier' yang menjadi minuman penduduk di situ.

Dengan mengambil Crystal Energy, yang mana dicipta menggunakan teknologi Microcluster yang unik, dapat menyingkirkan toksik-toksik yang terkumpul di dalam badan dengan berkesan. Di samping itu, pengambilan Crystal Energy juga dapat meningkatkan kandungan air dengan berkesan hanya dalam masa yang singkat. Peningkatan kandungan air menjadikan sel-sel kembali tegang dan menyebabkan wajah anda lebih berseri atau kelihatan lebih muda.

Crystal Energy yang sifatnya yang beralkali, mampu meneutralkan asid-asid yang berlebihan dalam badan. Asid-asid yang berlebihan boleh menyebabkan gangguan kepada proses metabolisma sel dan seterusnya menyebabkan penyakit-penyakit seperti barah, kencing manis, gout, batu karang, asthma, barah dan sebagainya.

Crystal Energy juga berkesan dalam membantu meningkatkan proses penyerapan zat-zat makanan masuk ke dalam sel sehingga 300% dan ini dapat menjimatkan jumlah pengambilan atau kuantiti vitamin-vitamin atau mineral-mineral yang diperlukan oleh badan. Mereka yang biasa mengambil 300 mg sesuatu vitamin hanya perlu mengambil 100 mg sahaja apabila di ambil bersama Crystal Energy.

Dalam beberapa kes, didapati Crystal Energy sangat berkesan memulihkan semula fungsi buah pinggang bagi mereka yang baru mengidap penyakit buah pinggang atau yang menjalani proses hemodialisis. Crystal Energy juga mampu menghilangkan stress, meningkatkan kualiti tidur dan juga mampu memulihkan aliran darah atau mengembalikan paras kolesterol kepada tahap normal.

2. Mega-H

Produk ini merupakan produk kedua yang dihasilkan oleh Dr Patrick Flanagan, MD, Phd setelah kejayaannya mencipta produk Crystal Energy. Beliau cuba meningkatkan lagi kemampuan Teknologi Microclusternya dengan menghasilkan satu produk antioksidan yang paling kuat di dunia setakat ini. Bacaan yang diukur menggunakan meter ORP mendapati, satu kapsul Mega-H mampu memberikan bacaan sehingga -800 mV, satu bacaan yang sukar ditandingi oleh mana-mana produk kesihatan lain dari segi kekuatan antioksidanya.

Selain itu, Mega-H merupakan ion-ion H- (ion hidrid) yang apabila ianya bertindakbalas dengan sebarang bahan kimia akan mengubahnya menjadi air atau gas hidrogen. Ini bermakna, ianya merupakan satu-satunya antioksida yang paling selamat pernah wujud setakat ini.



Satu kapsul Mega-H juga menyamai kandungan ion H- yang terdapat dalam 10,000 gelas oren jus segar ! Satu jumlah yang menakjubkan. Ion H- ini mempunyai kebolehan menawarkan asid, radikal bebas yang menjadi punca sebenar penyakit-penyakit kronik. Selain itu ia juga mengandungi molekul Microcluster yang dapat membantu penyerapan, dan penyingkiran toksin-toksin dari sel-sel dengan berkesan.

Ion-ion H- juga berperanan dalam penghasilan molekul tenaga atau ATP melalui jalan pintas. Itu sebabnya, dengan kehadiran ion-ion H-, setiap kitaran respirasi sel (Kreb cycle) mampu menjana 4x ganda lebih banyak molekul tenaga ! Ini menjadikan Mega-H, satu-satunya produk kesihatan tanpa kalori yang mampu meningkatkan tenaga dengan berkesan tanpa ada kesan sampingan !

Sehingga hari ini, pelbagai ujian telah dijalankan dan mendapati Mega-H merupakan satu produk yang terbaik dan berkesan bagi membantu menyelesaikan masalah penyakit-penyakit kronik seperti barah, kencing manis, darah tinggi, asthma, sakit sendi, gout, psoriasis, lemah jantung, masalah kolesterol, Chronic Fatigue Syndrome dsbnya.

Pengambilan bersama-sama Crystal Energy akan meningkatkan lagi keberkesanan dalam melawan pelbagai masalah kesihatan. Mereka yang mengambil produk Crystal Energy atau Mega-H, dinasihatkan meminum lebih banyak air mineral atau sekurang-kurangnya 10 gelas air sehari !

3. Living Energy - Myung Power

Ini juga merupakan satu produk yang unik yang ditemui oleh Prof Myung Woo Sik, seorang saintis dari Korea. Produk ini mampu mengaktifkan kembali sel-sel dalam badan kita supaya berfungsi kembali. Itulah sebabnya, mereka yang pertama kali mengambil produk ini akan merasa amat letih dan mengantuk, apabila berlaku proses penyingkiran toksin dan pengembalian fungsi sel-sel.


Produk ini sehingga ini telah banyak membantu memulihkan mereka yang mengalami stroke, lemah jantung, barah, leukemia, psoriasis atau penyakit kulit yang teruk, scleroderma, buta, penyakit saraf, patah tulang, kecederaan atau luka dan pelbagai penyakit lagi.

Bagi anda yang berminat untuk mendapatkan produk ini, anda bolehlah menghubungi saya atau berminat menjadi pengedar, sila hubungi saya menerusi email : bonggodonggo@yahoo.com

2 comments:

unknown said...

Apakah bahaya jika ia diambil dua biji satu hari (mega H)?

unknown said...

Apakah bahaya jika ia diambil dua biji satu hari (mega H)?