Wednesday, July 30, 2008

Inginkan Pendapatan RM5,000 hingga RM20,000 sebulan dengan cara yang mudah ?

Ramai di antara kita yang tercari-cari cara untuk memperoleh pendapatan tidak kurang dari RM5,000 sebulan. Anda tidak memerlukan ijazah atau kemahiran yang khusus untuk memperolehi wang yang banyak.

Hari ini, untuk mendapatkan wang yang banyak, anda haruslah bijak menggunakan segala kemudahan yang ada di persekitaran kita. Perhatikan apa yang orang-ramai perlukan sekarang ini.

Untuk pembaca blog ini, saya mencadangkan anda terlibat dalam program penternakan cacing kompos. Tahu tak kenapa ?

Pertama, kerana ianya agak mudah.
Kedua, kerana ia memang tak susah. he he...

Sebenarnya, anda tidak perlukan modal berpuluh ribu untuk mengusahakan projek ternakan cacing kompos. Cukup kalau saya katakan dalam RM1,000 sahaja !

RM1,000 ini bukannya untuk buat ternakan tapi untuk tujuan iklan. Iklan ni anda kenalah buat dalam akhbar pilihan seperti Sinar Harian, Kosmo, Metro, Harakah, Wasilah dsb. Lagi besar iklan anda, lagi baik. Ini adalah kerana lagi besar iklan lagi banyak respons yang anda akan perolehi. Kalau boleh letakkan gambar projek cacing tu sekali.

Buatlah iklan untuk tempoh sekurang-kurangnya satu minggu. Biasanya jika anda mengiklankan selama 5 hari, anda akan mendapat 2 hari percuma !

Di bawah ini adalah satu contoh iklan :




PROJEK TERNAKAN CACING KOMPOS


Kami membekalkan Induk Cacing, Media/Makanan Cacing, Rak Kayu Bertingkat (10' x 4') kepada mana-mana individu yang berminat untuk menjalankan projek ternakan cacing kompos.

Kursus Ternakan Cacing juga disediakan dengan kos bayaran yang sangat rendah.


Kami juga bersedia membeli balik induk Cacing, Baja Vermikompos, Baja Cecair daripada individu yang berdaftar dengan syarikat kami dengan harga pasaran yang berpatutan.


Kepada yang berminat, sila hubungi :

VERMITECH INDUSTRIES SDN BHD

Lot 2380 Cabang 3, Kg Masjid Kota

15100 Kota Bharu, Kelantan.


019-9353650 / 019-936 1498

EN ZAIN


----------------------------

Setelah anda iklankan dalam akhbar-akhbar pilihan, anda hanya perlu menunnggu untuk menerima beratus-ratus panggilan masuk dari individu-individu yang berminat.

Langkah seterusnya...... bersambung selepas rehat.

No comments: