Wednesday, July 23, 2008

Formula Ajaib untuk Memulihkan Kembali Dara anda

Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis ini adalah amalan masyarakat melayu yang berasal dari Pontianak, Kalimantan. Bagi masyarakat pendalaman maka selaput dara ini adalah suatu yang amat penting bagi sesebuah perkahwinan. Walaupun kadangkala faktor kehilangan dara ini bukanlah semata-mata disebabkan oleh perhubungan seks tetapi atas sebab lain. Tetapi atas sebab masyarakat di sini amat mementingkan faktor kesucian seseorang gadis atau bakal isteri itu maka pihak keluarga gadis itu akan memastikan bahawa anak gadis mereka masih ada dara. Sekiranya mereka mendapat tahu bahawa anak gadis mereka sudah kehilangan dara maka mereka akan merawatnya dengan berbagai-bagai cara tradisi yang menjadi amalan sejak beratus tahun dahulu. Salah satu cara yang amat berkesan sekali ialah Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis ini.



Pontianak, Kalimantan ( Pandangan Dari Udara ) tempat dimana berasalnya Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis.


DARA ? APAKAH IA AMAT PENTING BAGI SESEBUAH PERKAHWINAN ITU ?

Perlu ditegaskan di sini bahawa 'dara' atau 'mahkota keperawanan' itu adalah amat besar ertinya serta amat bernilai bagi seseorang gadis terutamanya bagi gadis-gadis yang dapat mempertahankannya sehingga kesaat perkahwinanya.

Sehinggakan Allah swt mengurniakan darjat yang tinggi dan pahala yang amat besar nilainya bagi mana-mana gadis yang dapat mempertahankannya hingga kesaat perkahwinannya atau bagi mana-mana gadis yang meninggal dunia sedangkan ia masih mempunyai 'dara' lagi.



Bahkan sebagai umat islam kita semua telah diingatkan akan azab sengsara yang bakal kita terima di akhirat kelak sekiranya kita berzina atau mengamalkan seks diluar nikah ini. Hinggakan ianya merupakan salah satu daripada dosa besar yang mana perbuatan ini amat dibenci serta dikeji dan dilaknat oleh Allah swt.

Sebagaimana firman Allah swt yang terkandung di dalam Surah Al-Isha 17:32, yang bermaksud,

" janganlah kamu menghampiri zina sesungguhnya zina itu adalah perbuatan keji dan suatu yang buruk "

Justeru itu perlu dinyatakan di sini bahawa bukanlah Penulis berniat untuk mengalakkan perbuatan zina atau seks bebas atau untuk menipu bakal suami mereka yang telah kehilangan 'dara' ini tetapi niat Penulis hanya satu iaitu untuk melindungi maruah dan harga diri wanita tersebut dari terus tercalar seterusnya menjadi bahan cacian dan umpatan.

Sekurang-kurangnya dapat mengelakkan bakal suami gadis tersebut dari berasa hampa dan kecewa apabila mendapat tahu yang permata idamannya telah dirobek oleh orang lain. Apalah ertinya sebuah perkahwinan sekiranya malam pertama yang telah diraikan dengan penuh istiadat serta meriah pada sebelah siangnya telah bertukar menjadi peristiwa malam pertama yang hambar dan dipenuhi debu-debu dosa peristiwa silam.

Tidak semua lelaki amat mementingkan persoalan 'dara' atau 'kesucian' bakal isterinya kerana dia sendiri pun menyedari bahawa ia juga pernah melakukan perbuatan terkutuk itu bersama perempuan lain atau bersama dengan perempuan jalanan. Ada juga sesetengah lelaki yang baik serta beriman tidak mementingkan sangat persoalan ini. Tambahan pula kalau atas sebab-sebab yang diluar kerelaan gadis itu sendiri, misalnya diperkosa atau atas sebab sukan lasak seperti terjatuh, menunggang kuda dan sebagainya. Memang tidak dapat dinafikan memang ada lelaki yang berpendapat sedemikian. Tetapi perlu diingat bahawa bilangannya bolehlah dikira dengan jari !

Tidak mustahil pada mulanya pada awalan usia perkahwinan sisuami dapat menerima hakikat yang isteri sudah tidak suci lagi. Tetapi lama kelamaan berkemunkinan persoalan ini akan dibangkitan dan akan menjadi bahan ungkitan terutama apabila berlaku sedikit perselisihan faham antara mereka. Yang menjadi mangsa adalah isteri itu sendiri yang mana terpaksa memendam rasa akan segala tohmahan yang dilemparkan oleh suaminya sendiri. Perkara ini adalah peristiwa yang benar-benar berlaku pada rakan baik Penulis sendiri. Akhirnya ikatan perkahwinan tersebut terpaksa dibubarkan atas sebab si isteri membuka pekung dada atas dasar kejujuran dan rasa sayang yang amat sangat pada suaminya. Macam mana baik suami anda sekalipun harus dingat bahawa lelaki adalah tetap lelaki keegoanya tetap ada.

Sekurang-kurangnya bagi mana-mana gadis yang tidak sanggup berterus terang dengan bakal suaminya, maka masih ada sedikit ruang dan harapan agar perkara yang amat mengaibkannya ini dari diketahui oleh bakal suaminya. Bahkan ia tidak perlu mengambil sebarang risiko yang boleh menyebabkan rumahtangga yang baru dibina itu dari berantakan yang boleh menyebabkan berlakunya kehancuran. Kalau boleh biarkanlah perkahwinan ini merupakan yang pertama dan terakhir dalam hidup anda.

Sayugia dinyatakan di sini bahawa salah satu daripada tujuan Penulis adalah untuk membantu kaum hawa yang amat lemah ini dari terus menjadi mangsa. Bagaimana sekiranya malam pertama perkahwinannya berakhir dengan penceraian ? Bahkan ada juga pendapat daripada alim ulama yang mengatakan adalah lebih baik isteri itu berdiam diri daripada menceritakan hal yang sebenarnya kepada suaminya sekiranya dengan cara ini dapat membantu kerukunan serta keharmonian rumahtangganya.

Ramai gadis-gadis berasa bimbang dan binggung serta mengelabah apabila memikirkan soal perkahwinan. Tambahan pula bagi mereka yang telah kehilangan kesucian hasil dari ketelanjuran perhubungan yang lampau. Sedangkan


KEAJAIBAN FORMULA YANG TIADA TOLOK BANDINGANNYA !!

Ianya akan dapat mewujudkan selaput nipis pada lubang faraj anda seolah-olah selaput dara yang asal bahkan persamaannya dengan selaput dara yang asal adalah 99 % !!

Keajaiban formula ini juga akan mengetatkan lubang faraj anda dan apabila anda melakukan hubungan seks, anda akan berasa sedikit kesakitan kerana lubang faraj anda telah kembali menguncup seperti anak dara dan yang amat mengkagumkan ianya akan mengakibatkan akan ada darah menitis di atas cadar seolah-olah darah dara yang sebenar-benarnya !!

Selain dari itu sekiranya bakal suami anda mempunyai zakar yang agak besar ia juga akan turut mengalami kesan melecet pada zakarnya serta akan merasai kenikmatan yang amat luar biasa kesan dari penguncupan faraj anda itu dan ini sudah tentu beliau akan mempercayai 100 % tentang status kegadisan anda !!

Inilah kehebatan serta keajaiban Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis yang tidak dapat ditandingi oleh kaedah rawatan moden mahupun ilmu kedoktoran masa kini !

Sesuatu permasalahan yang sering menghantui mana-mana gadis yang ingin mendirikan rumahtangga kini dapat di selesaikan dengan mudah serta dengan kos yang amat menjimatkan.

Sesuatu yang dianggap mustahil selama ini telah menjadi kenyataan !!

Sesetengah lelaki yang baik dan beriman langsung tidak memikirkan sangat persoalan kesucian seseorang gadis itu atau persoalan adakah bakal isterinya masih lagi mempunyai dara atau tidak? Tambahan pula kalau atas dasar-dasar diluar kerelaan dan kemahuan gadis itu sendiri ! Misalnya diperkosa atau dirogol. Malah dalam sesetengah kes akibat sukan lasak atau aktiviti lasak juga menyebabkan seseorang gadis itu boleh kehilangan dara.

Memang tidak dapat dinafikan masih ada lelaki yang sanggup memperisterikan gadis-gadis yang sudah kehilangan dara atau kegadisannya ! Tambahan pula jika gadis itu mempunyai paras rupa yang jelita dan rupawan, bukanlah atas dasar keikhlasan sebenarnya. Namun bilangannya adalah amat sedikit dan bolehlah dikira dengan jari ! Memang pada mulanya si suami itu dapat menerima hakikat tentang status isterinya yang sebenarnya. Tetapi adalah tidak mustahil suatu hari nanti kelak bakal menjadi ungkitan ! Macam mana baik sekalipun suami anda ia tetap seorang lelaki, lelaki tetap lelaki, keegoaanya tetap ada!

Sekurang-kurangnya bagi mana-mana gadis yang tidak sanggup untuk berterus terang dengan bakal suaminya, maka jalan alternatifnya masih ada. Setidak-tidaknya ia masih lagi ada sedikit ruang untuk menutup pekung di dada sendiri. Anda tidak perlu untuk mengambil risiko untuk membiarkan rumahtangga yang bau dibina berantakkan pada peringkat awal perkahwinan anda. Kalau boleh biarlah perkahwinan anda kali ini merupakan kali pertama dan terakhir dalam hidup anda!

Sebenarnya antara sebab Penulis mendedahkan Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis ini adalah untuk mengelakkan kaum hawa yang lemah ini daripada terus menjadi mangsa. Mengapa hanya dara seseorang gadis itu yang sering dipersoalkan dan bagaimana pula tentang teruna bakal pengantin itu? Adakah benar pendapat Penulis adalah tidak semua bakal pengantin lelaki masih lagi mempunyai teruna? Mengapa tiada siapa yang mempersoalkannya? Sedangkan kita semua yakin dan mempercayai bahawa wanita penzina itu hanya akan dijodohkan oleh Allah swt dengan lelaki penzina sahaja ?

Bagaimana pula jika malam pertama perkahwinan anda kan berakhir dengan penceraiannya ? Sekiranya bakal suami anda mengetahui bahawa isterinya telah ditebuk tupai. Tambahan pula jika bakal isterinya telah ditebuk oleh insan lain selain dari dirinya hasil dari perhubungan yang lampau. Perlu diambil ingatan bahawa ada juga pendapat dari alim ulama yang mengatakan adalah lebih baik berdiam diri daripada membuka pekung di dada ! Sekiranya dengan berbuat demikian dapat membantu kerukunan dan keharmonian rumahtangga yang baru di bina itu.

hasil daripada penyelidikkan yang dibuat oleh Penulis, ramai gadis yang bersa bimbang dan khuatir bahkan ada yang mengelabah serta binggung apabila memikirkan soal perkahwinan. tambahan pula apabila mengenangkan bakal suami dan keluarga bakal suami sangat mementingkan soal kesucian dan dara ini. Justeru itu pada ketika ini gadis-gadis ini benar-benar tersepit dalam dilema yang amat mengaibkan ini.

Walaubagaimana pun perlu diambil iktibar bahawa bukan semua kes-kes kehilangan dara ini disebabkan oleh hubungan seks yang rela semata. Bagaimana pula dengan kes-kes yang dikategorikan terpaksa ? bahkan pada hari ini ada beratus munkin beribu kes yang melibatkan kanak-kanak diperkosa. Justeru itu bagaimana pula dengan masa depan mangsa-mangsa rogol ini ?

Ada juga sesetengah kes dimana gadis-gadis yang kehilangan dara ini disebabkan oleh onani iaitu dengan menusuk jari atau objek-objek keras kedalam vagina mereka. Pada hal kaum lelaki juga melakukan perkara yang sama. Cuma bezanya kaum lelaki tidak akan kehilangan apa-apa dan para gadis akan kehilangan dara mereka.

Lantaran daripada beberapa alasan inilah maka Penulis berasa tyerpanggil untuk menyediakan. Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis untuk tatapan dan rujukkan anda. Harapan Penulis biarlah kenangan silam nan hitan itu ditelan zaman agar ianya terus dilupakan. Yang baik itu dijadikan tauladan dan yang pahit itu dijadikan sempadan moga anda dapat menghadapi hari yang mendatang itu dengan penuh keyakinan serta keinsafan yang mendalam disamping suami yang dikasihi serta anak-anak yang bakal dilahirkan ! Justeru itu lakukanlah apa jua ikhtiar agar rumahtangga yang baru dibina ini berkekalan hingga ke akhir hayat kalian.

Buat renungan para pembaca yang budiman. Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis ini diterbitkan hanyalah bertujuan untuk kebaikkan anda sahaja. Ianya tidak lebih daripada bertujuan untuk membantu kaum hawa yang amat lemah ini daripada terus diperhambakan atau dipersiakan oleh kaum lelaki yang sering hilang pertimbangan dan rasa belas kasihan atas penderitaan kaum hawa. Adalah tidak wajar serta tidak adil kita sebagai kaum lelaki asyik menudingkan jari bagi setiap kesalahan itu pada kaum hawa. Tanpa sedikitpun memberi ruang kepada mereka demi memperbetulkan serta memperbaiki akan keterlanjuran yang lampau. Sedangkan kita sebagai kaum lelaki juga sering melakukan kesilapan yang sama di masa lampau !

Cuba kita fikirkan baik-baik bukankah disebabkan angkara kaum lelaki yang menyebabkan kaum hawa terjerumus kepada kejadian-kejadian hitam yang amat mengaibkan ini ! Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis ini juga bukanlah bertujuan untuk menutup kelemahan kaum hawa ini seterusnya untuk menipu kamu lelaki akan status itu gadis yang sebenarnya.

Tetapi perlu ditegaskan di sini agar maruah serta keaibkan seseorang itu dapat dipertahankan serta dirahsiakan dari diktahui umum. Cuba bayangkan sekiranya perkara ini berlaku pada anak perempuan atau adik perempuan kita sendiri? sudah tentunya kita juga akan cuba beriktiar untuk terus menutup agar peristiwa atau kejadian hitam yang menimpa ahli keluarga kita ini dari diketahui umum.

Sedangkan Allah swt sendiri adalah maha mengetahui serta maha pengampun ke atas para hambanya. Walau sebesar mana sekalipun dosa kita insyaallah akan diampuniNya sekiranya kita benar-benar bertaubat nasuha dan menginsafinya. Apatah lagi kita sesama manusia yang amat kerdil lagi naif ini.

Penulis suka memetik kata-kata dari seseorang Pujangga iaitu;

' Sekiranya kita dapat memaafkan orang lain atas kesilapan yang pernah dilakukannya terhadap kita maka kita pasti akan berasa ketenangan serta ketententeraman jiwa yang teramat sangat '

Justeru itu kita sebagai manusia kita mesti ada sedikit pengorbanan serta sifat toleransi dan bantu membantu terhadap manusia yang lain dalam menyelesaikan apa jua permasalahan dalam hidup ini. Insyaallah kehidupan kita di dunia ini akan mendapat kebahgiaan dan ketenangan yang amat luar biasa.

KESIMPULANNYA AKAN WUJUD PELBAGAI PERMASALAHAN BESAR EKORAN DARI KEHILANGAN DARA SEBELUM BERNIKAH !

Bagaimana gadis-gadis ini hendak menempuh alam perkahwinan sedangkan mereka sudah tidak punya dara lagi ? Tambahan pula sekiranya pernikahan ini akan dilangsungkan dengan pemuda pilihan keluarga atau pemuda yang bukannya meragut kesuciannya dahulu ? Bagaimanakah penerimaan kaum lelaki terhadap gadis-gadis yang sudah tidak punyai dara atau kesucian lagi untuk disunting menjadi isteri ?

Bagaimana jika permasalahan ini tersebar luas dan diketahui oleh kaum keluarga sisuami yang akhirnya berkemunkinan besar akan menjadi isu hangat secara tidak langsung hanya akan mengakibatkan maruah dan harga diri siisteri itu akan terus tercalar !

JUSTERI ITU JALAN PENYELESAIAN YANG SEWAJARNYA PATUT DICARI BAGI MENUTUP PERMASALAHAN INI BAGI MENGHINDARI GADIS ITU DARIPADA MENDAPAT MALU YANG AMAT MENGAIBKAN INI !

Bagi mana-mana gadis yang mengalami tragedi hitam ini anda dinasihatkan janganlah panik serta berduka atau binggung. Anda mestilah berfikir secara rasional dan waras, sentiasa berfikiran positif dan terbuka.

Hakikatnya kejadian yang menimpa anda ini bukanlah atas kerelaan anda. Anda hanya menjadi mangsa pada keadaan yang tidak menyebelahi anda. Lebih baik anda mendapatkan bantuan daripada pakar kaunseling atau Ustazah yaani mereka yang arif dalam selok belok agama. Ataupun luahkan perasaan dan keluh kesah anda pada mereka yang benar-benar rapat dengan anda serta boleh dipercayai. Terutamanya kaum keluarga anda sendiri. Sudah pasti anda kan mendapat kelegaan yang teramat sangat apabila anda telah meluahkan segala keluh kesah yang selama ini bersarang di benak anda !

Anda perlu ingat walaupun dara telah tiada lagi namun anda masih lagi dianggap suci kerana kejadian hitam itu bukanlah atas kerelaan dan kehendak anda sendiri tetapi melalui paksaan !

Sekiranya ianya berpura dari kesilapan dan kealpaan anda selama ini iaitu hasil dari pergaulan bebas mahupun pengaruh barat yang amat berleluasa dewasa ini. Maka perbuatan sis-sia anda ini hendaklah dihentikan dengan serta merta. Jauhkan diri anda daripada sebarang aktiviti liar serta elakkan dari mencampuri rakan-rakan yang rendah akhlaknya ini. Anda dikira masih bernasib baik sekiranya anda tidak dijangkiti dari sebarang penyakit merbahaya seperti HIV dan AIDS atau sebarang penyakit kelamin.

Bermakna jalan anda untuk kembali kepangkal jalan masih lagi terbuka luas. Pintu taubat sentiasa terbuka untuk anda. Dalam ertikata lainnya dekatkan diri anda dengan suruhan agama dengan serta merta ! Sebelum anda terjerumus ke dalam jurang yang jauh lebih dalam lagi. Sesungguhnya yang Maha Kuasa itu adalah maha menyayangi lagi maha mengampuni !

Rawatan kerohanian yang berteraskan agama adalah amat bertepatan sekali untuk anda melupakan segala sejarah hitam ini. Dekatkan diri anda pada tuhan dan amalkan segala suruhannya agar anda mendapat ketenangan jiwa dari terus bergelodak. Mudah-mudahan anda kan diberikan petunjuk dan pedoman. Penuhkan masa anda serta perbanyakkan aktiviti anda dengan kegiatan yang bercorak keagamaan. Misalnya seperti membaca Al-Quran ssungguhnya membaca Al-Quran akan dapat memberikan anda rasa ketenangan yang teramat sangat. Ini adalah hasil dari pengamatan Penulis dengan mereka-mereka yang mengamalkannya ! Ataupun cuba dapatkan bimbingan dari seseorang yang bergelar Ustazah atau seseoranyg yang mempunyai akhlak yang baik serta ilmu ilmu agama yang tinggi. Seboleh-bolehnya elakkan dari mendampingi seseorang yang bergelar Ustaz kerana ini boleh mendatangkan fitnah dan syak wasangka orang lain !

Selain dari itu pergaulan anda juga hendaklah anda hadkan kepada mereka-mereka yang benar-benar berakhlak serta mempunyai pekerti yang tinggi sahaja. Ini adalah untuk mengelakkan anda terpengaruh dengan kegiatan-kegiatan rakan anda yang rosak akhlaknya.

Sekiranyan permasalahan ini timbul disebabkan oleh angkara lelaki-lelaki durjana dan di luar kerelaan anda maka anda perlu sentiasa bersikap positif dan berfikiran terbuka. Tidak semua lelaki itu bersikap kejam serta mengikut hawa nafsu dan perasaan mereka semata ! Tidak semua lelaki hanya mementingkan dara semata bagi sesebuah perkahwinan itu. Tambahan pula jika punca kes-kes kehilangan dara itu diakibatkan oleh sebab-sebab di luar kerelaan anda.

Munkin selepas ini anda akan mengenali lelaki budiman yang mempunyai ilmu yang tinggi serta iman yang kukuh serta akhlak yang baik. Salah satu ciri-ciri utama yang sering mendapat tempat di hati lelaki ialah sifat dan keperibadian gadis itu sendiri sebagai faktor utama dan bukannya atas faktor dara semata. Walaubagaimana pun anda dinasihatkan agar jangan terlalu mudah percaya pada lelaki dan jangan sekali-kali mendedahkan "kekurangan" anda pada lelaki kerana ini adalah perkara-perkara yang melibatkan harga diri dan maruah anda sebagai seorang gadis !

Akhir sekali anda haruslah atau lebih tepat lagi "wajib" untuk berusaha memulihkan "kesucian" anda ini melalui kaedah perubatan tradisional mahupun moden. Sesungguhnya di mana ada kemahuan maka di situ ada jalan, tiada yang mustahil di dunia yang serba mencabar ini, segala-galanya insyallah boleh menjadi kenyataan dengan syarat anda sanggup berusaha untuk menrealisasikannya !

MEMULIHKAN 'KEGADISAN' DENGAN KAEDAH PERAWATAN MODEN

Memang diakui bahawa kaedah perawatan moden adalah satu kaedah rawatan yang paling efektif serta menjadi pilihan utama di zaman yang serba moden ini. Tetapi setakat hari ini masih lagi belum diketahui serta dibuktikan bahawa kaedah rawatan moden dapat memulihkan mahkota keperawanan gadis ini. Apa yang diketahui hanyalah sekadar 'merapatkan' serta 'mengetatkan' vagina sahaja. Tetapi masih lagi belum dapat menghasilkan 'selaput dara' seperti apa yang dihasilkan oleh Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis.

Bahkan kos-kos yang terlibat adalah amat tinggi. Jika nak dibandingkan dengan kos-kos yang berkaitan dengan Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis. Kita juga perlu ingat bahawa kadangkala perawatan/kaedah moden terutamanya yang melibatkan 'plastik surgery' ada mempunyai kesan sampingan malah dalam sesetengah kes ianya juga melibatkan kecacatan kekal. Cuba kita imbas kembali apakah yang terjadi pada wajah Michael Jackson hari ini ? Ianya memerlukan rawatan secara berkala dan ini sudah tentunya melibatkan kos rawatan yang tinggi !

MEMULIHKAN 'KEGADISAN' MELALUI KAEDAH PERAWATAN TRADISIONAL

Pada hari Pusat-Pusat Kecantikkan/Perawatan Tradisional yang telah dikomersialkan telah tumbuh umpamakan cendawan selepas hujan. Begitu juga dengan Pengamal-Pengamal Perubatan Tradisional. Cuba kita lihat iklan-iklan mereka acapkali memenuhi ruang akhbar-akhbar tabloid mingguan tempatan. Bukanlah niat Penulis untuk menghalang niat sidang Pembaca yang bijaksana dari mengunjungi pusat-pusat ini. Tetapi anda dinasihatkan untuk berhati-hati serta berwaspada ketika cuba untuk mendapatkan perkhidmatan dari mereka. Terutamanya perkara-perkara yang melibatkan rawatan pemulihan kesucian ini.

Bagi merawat permasalahan ini sudah tentunya melibatkan bahagaian yang paling sulit bagi seseorang gadis itu. Tambahan pula dewasa ini berbagai-bagai kes seksual seperti cubaan mencabul, rogol telah banyak berlaku. Ada juga kes yang melibatkan Bomoh atau Pengamal Perubatan Tradisi seperti mana yang dilaporkan oleh akhbar-akhbar arus perdana baru-baru ini. Bukanlah Penulis berperasangka buruk dengan mereka tetapi setidak-tidaknya anda mesti berhati-hati.

Pergilah secara berteman atau berkumpulan dengan ditemani oleh muhrim mahupun rakan-rakan atau adik-beradik anda. Adalah tidak manis untuk seseorang gadis dan lelaki yang bukan muhrim untuk membincangkan perkara yang sesulit ini. 1001 macam kemungkinan boleh terjadi ! Perlu diambil iktibar baru-baru ini ada seorang Pengamal Perubatan Tradisi ini telah dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan rogol !

Begitu juga dengan soal bayaran dan kos-kos yang dikenakan. Anda dinasihatkan membincangkan terlebih dahulu tentang persoalan ini dengan mereka terlebih dahulu. Ada sesetengah kes yang mana Pesakit telah dikenakan bayaran atas nama Pengeras dengan kadar yang amat tinggi dan amat tidak munasabah! Malah kadar bayaran yang dikenakan bagi perkhidmatan mereka kadangkala melebihi caj-caj yang dikenakan oleh Hospital Pakar Swasta yang terkenal ! Ini bukan omongan kosong semata kerana perkara ini pernah didedahkan oleh media-media cetak dan elektronik pada pertengahan tahun 2005 yang lepas.

Namun begitu janganlah kita bersangka buruk kepada Pengamal Perubatan Tradisi ini kerana bukan semua yang bersikap demikian. Hanya segelintir sahaja tetapi bak kata pepatah, ' kerana nila setitik habis rosak susu sebelanga' ! Sedangkan kita sepatutnya berasa berbangga dengan mereka ini kerana merekalah yang sebenarnya memartabatkan amalan tradisi silam ini hinggakan telah setanding dengan kaedah rawatan moden.

Hinggakan ada permasalahan atau penyakit yang tidak dapat dipulihkan oleh kaedah rawatan moden tetapi dapat diatasi melalui kaedah rawatan tradisi ini. Itulah kehebatan amalan warisan silam yang amat dibanggakan ini. Hakikatnya cuma ada segelintir Pengamal Perubatan Tradisi yang melakukan onar namun masih ada beribu lagi Pengamal Perubatan Tradisi yang benar-benar ikhlas dan jujur dalam usaha membantu menyelesaikan permasalahan pesakit mereka.

TUJUAN PENULIS MENDEDAHKAN FORMULA AJAIB MERAWAT KESUCIAN GADIS

Selain daripada tujuan-tujuan yang dinyatakan di atas, Penulis juga berazam untuk memperkembangkan lagi khazanah warisan silam yang tidak ternilai ini dari hilang ditelan zaman. Semoga ianya diamalkan demi kebaikkan dan keharmonian rumahtangga sidang pembaca budiman sekalian. Supaya ianya dapat diperturunkan dari satu generasi ke generasi yang lain. Didalam kehidupan Penulis hanya ini yang disumbangkan Penulis kepada masyarakat terutamanya untuk membantu kaum hawa yang amat lemah itu !

Penulis juga berpendapat bahwa bukan semua lapisan masyarakat mampu untuk menanggung kos-kos yang dikenakan oleh Pusat Rawatan Moden. Sedangkan kos-kos ini boleh dijimatkan sekiranya ada cara alternatif yang membolehkan rawatan ini dilakukan di rumah sahaja. Apa salahnya dengan sedikit usaha dan kesabaran serta ketekunan untuk anda mengamalkannya demi kebaikkan anda sendiri ? Yang penting kemujarabannya adalah amat ampuh yang tidak dapat ditandingi oleh kaedah perawatan moden !

Sebagaimana yang kita sedia maklum bahawa rawatan memulihkan kegadisan ini memerlukan ulangan rawatan yang kerap demi mendapatkan hasil yang optimum. Sudah pasti anda kan menanggung kos rawatan yang tinggi sekiranya setiap kali anda ingin melakukan rawatan maka anda perlu ke Pusat Rawatan. Selain dari bayaran upah perkhidmatan anda juga perlu menanggung kos-kos yang berkaitan seperti tambang untuk perjalanan, minyak bagi yang berkenderaan sendiri, makan, minum, tol dal lain-lain lagi. Tetapi kos-kos ini dapat dijimatkan sekiranya anda melakukannya sendiri di rumah. Bayangkan berapa banyak kos-kos yang dapat anda jimatkan ?

Selain dari itu anda juga munkin berasa malu untuk memdapatkan rawatan memulihkan kegadisan ini secara bersemuka memandangkan perkara ini melibatkan maruah dan harga diri anda. Penulis juga amat menyedari bahawa bukan mudah bagi anda untuk berkongsi permasalahan ini dengan orang lain. Justeru itu Penulis berpendapat adalah lebih baik anda melakukan rawatan ini sendiri di rumah anda. Yang paling penting sekali tiada siapa yang akan mengetahui permasalahan anda yang amat mengaibkan ini. Bahkan rahsia ini akan tertutup sampai bila-bila tanpa diketahui oleh sesiapa. Termasuk Penulis sendiri tidak mengetahui siapa anda walaupun suatu hari nanti anda bakal berjaya merawat kegadisan ini hasil dari formula yang diperolehi dari Penulis sendiri !

Penulis juga menyarankan setelah anda berjaya merawat kegadisan anda supaya terus berhenti dari melakukan sebarang aktiviti yang boleh merosakkan 'dara; anda. Kerana salah satu daripada syarat utama untuk memulihkan 'dara' anda 99% adalah dengan berhenti terus daripada mengulangi semula kegiatan lama anda. Inilah peluang keemasan bagi anda yang pernah terlanjur untuk memulihkan mahkota kegadisan anda seterusnya kembali kepangkal jalan dan bertaubat agar tidak mengulanginya lagi.

MENGAPA PENULIS MENGENAKAN SEDIKIT BAYARAN BAGI ANDA YANG BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN FORMULA AJAIB INI ?

Perlu Penulis jelaskan di sini mengapa Penulsi mengenakan sedikit bayaran bagi mereka yang berminat mendapatkan Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis ini. Ini memandangkan Penulis juga mempunyai kos-kos yang tersendiri hendak mendapatkan Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis. Bayangkanlah Penulis terpaksa merantau sejauh Pontianak, Indonesia untuk mendapatkannya. Justeru itu Penulis juga memerlukan sedikit pendapatan untuk menampung segala perbelanjaan yang telah Penulis keluarkan selama ini.

Walaubagaimana pun bayaran yang dikenakan adalah tidak sebesar mana jika hendak dibandingkan dengan caj yang dikenakan oleh Pusat Rawatan Moden atau di mana-mana Pusat Perawatan Tradisi yang telah dikomersialkan.

Lagipun anda hanya mengeluarkan sekali sahaja perbelanjaan untuk mendapatkan Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis sedangkan amalannya boleh anda lakukan sepanjang hayat anda ! Sesungguhnya sesuatu barang yang diperolehi secara percuma adalah kurang dihargai berbanding dengan sesuatu yang terpaksa di beli atau dibayar upah penyediaannya.

MENGAPA PENULIS KATAKAN INILAH PELUANG KEEMASAN UNTUK ANDA MENDAPATKAN FORMULA AJAIB MERAWAT KESUCIAN GADIS

PERTAMA : Ini disebabkan 'kemujarabannya' dalam menghasilkan 'selaput dara' dan ini memang benar-benar telah terbukti. Malah 'selaput dara' itu akan benar-benar wujud ! Peluang anda juga dijamin 99% untuk berjaya memperolehi 'selaput dara' tersebut.

KEDUA : Formula yang seperti ini adalah yang pertama di Malaysia. Setahu Penulis masih lagi belum ada mana Pusat Perawatan Tradisi mahupun moden. setahu Penulis msih lagi belum ada mana-mana Pusat Perawatan Tradisi mahupun moden yang menawarkan khidmat memulihkan 'selaput dara' ini !

KETIGA : Formula ini adalah amat sukar untuk mendapatkannya. Penulis bolehlah dikira amat bernasib baik kerana mempunyai seorang kenalan yang menetap di sana. Beliaulah yang bersusah payah membantu Penulis untuk mendapatkan Formula Ajaib Merawat Kesucian Gadis.

KEEMPAT : Kos-kos yang diperlukan untuk mengamalkannya adalah amat murah serta amat menjimatkan.

Hubungi : 019-9353650

13 comments:

zz said...

cam mane nak dapatkan formula ni??

banzai said...

alamat??kat mn??

Unknown said...

ape formulanyer...cmne nk dpt..

sue said...

cmne nk dpt formula ney

sue said...

cmne nk dat firmula ney

idda said...

Mcm x aktif jer...

nurul said...

nak pulihkan balik ke. cuba la rawatan tradisional..selamat n berkesan.nak tahu tempat sy buat..blh email sy di nurul1988aisyah@ gmail.com

shafika syahrul said...

Saya dahh cuba email cik nurul aisyah tapi tak dapat. Kalau cik aisyah baca reply saya tolong email saya terlebih dahulu, shafikasyahrul96@gmail.com

Unknown said...

Boleh tahu lebih lanjut cara nk dpatkan???

farid yahya said...

nk pulih dara call saya 0172302040 cas rawatan dan ubat pulih dara
mandi dara rm191.19
ubat pulih dara rm919.19
ubat otot dara 219.19

berminat call ust fid bangi seksyen 3

farid yahya said...

rawatan dan kaedeh 1001 penyakit kita boleh selamatkan. kecuali mati kami tak dapat nak tolong.. lain2 penyakit dgn izin allah...

1.buang saka
2.buang sihir
3.buang santau
4.buang makluk halus
5.buang benda sihir
6.sakit sengugut
7.buang makluk tumpang
8.buang kebas2 dlm badan
9.buang angin dlm badam
10.sakit darah tinggi
11.sakit dlm perut
12.sakit misteri
13.sakit belakang
14.sakit zakat
15.pulih zakat
16.pasang surut
17.isteri buat hal
18.suami buat hal
19.sakit sendi
20.gaut
21.lumpuh
22.buka pintu rezeki
23.mohon pertolongan allah
24.anak degil
25.bermacam2 lagi dgn permintaan dan kehendak anda kami akan tunaikan. boleh hubunggi saya ust rid 0172302040 atau 0166527919 dgn izin allah sy akan sampaikan hajat anda pada yg maha kuasa....

farid yahya said...

yang istimewa untuk wanita.. kembali pulih dara seperti sediakala sepanjang hayat. ketatkan faraj seperti baru berkahwin... 0172302040

farid yahya said...

wsup sy. 0172302040