Tuesday, July 8, 2008

Tenaga lelaki seperti kuda tentu mengembirakan isteri.

Lelaki malang !

Alangkah malangnya lelaki yang tidak berupaya membahagiakan isteri diatas ranjang, kerana masalah pancutan pramasa, lemah tenaga batin, mati pucuk, zakar lembek dan sebagainya, tetapi tidak berusaha untuk mengubatinya.

Berubatlah sebelum terlambat !

Golongan cerdik Pandai Melayu Cenderung Berubat Masalah Seks Dengan Perubatan Homeopati

Jika anda mempunyai masalah seksual saperti mati pucuk, lemah tenaga batin, kurang ereksi, tidak ada air mani, lemah tenaga batin, apakah yang harus anda lakukan ???

Apakah anda harus makan ubat moden (allopati) Vigra atau anda harus makan herba-herba mahal yang tidak pasti khasiatnya?


Apakah formula rawatan herba berkesan untuk masalah seksual ini?

Jawapannya - Yes amat berkesan khususnya, apa yang saya tahu ialah 'Herba Rumusan Homeopati' sememangnya berkesan untuk merawat kes-kes masalah seksual baik lelaki mahupun perempaun dan harganya tidaklah mahal.
Kajian-kajian yang dijalankan oleh hospital-hospital homeopati yang masyur diseluroh dunia telah membuktikan bahawa ubat homeopati memang diakui terbaik untuk mengubati masalah seksual.

Antara Ubat-Ubat seksual herba Homeopati ialah:-

1. Kuat Lelaki ini adalah satu ubat homeopati yang dirumus khas oleh Prof Dr Nik Omar pada tahun 1985 dan diujikaji lebih dari 1000 orang penggunakan, didapati amat berkesan untuk mengatasi masalah seksual lelaki yang lemah tenaga batin, kurang ereksi, kurang nafsu. Remedi ini bila dimakan secara teratur selama 3 bulan dapat meningkatkan keupayaan seksual lelaki ketahap sekurang-kurang 50 hingga 60 peratus. Menikmati hubungan kelamin yang lebih seronok dan berupaya menambah ketegangan zakar yang lembik.

2. Ac Phos: Mengikut kajian yang dijalankan oleh sekumpulan saintis-saintis homeopathy yang diketuai Dr Willmar Schwabe dari Germany mendapati bahawa remedi homeopati ini jika diberi kepada pesakit-pesakit yang mengalami kurang nafsu seks, kurang ereksi, zakar lembik sewaktu sedang setuboh, tidak berupaya melakukan seks yang memuaskan, didapati bila digunakan ubat ini akan meningkatkan keupayaan seksual lelaki sebanyak 40 hingga 50 peratus.

3. Herba Homeopati Damiana: Herba ini berasal dari Mexico, Bolivia dan Latin Amerika yang diguna pakai oleh doktor-doktor homeopati seluroh dunia cukup berkesan bagi meningkatkan keupayaan seksual lelaki memberi ereksi yang lebih lama, merangsangkan nafsu seks, meningkatkan fungsi saraf serta kepekaan pada bahagian genital dan memberi kepuasan seks pada lelaki.

4. Yohimbinum adalah satu lagi remedi homeopati yang berasal dari Afrika Tengah. Herba ini diujikaji oleh Dr William Boericke dari USA dan tercatit dalam Materia Medica sebagai satu ubat homeopati yang amat mustajab bagi meningkatkan keupayaan seksual lelaki, memberi kesegaran urat saraf, menambah keinginan nafsu seks dan satu petikan kata-kata dalam buku tersebut 'capable of giving strong and lasting erection'

Perlu diingatkan bahawa aktiviti seks yang sihat menjamin perhubungan imtim, kasih sayang suami isteri. Kajian oleh doktor-doktor di negara-negara barat mendapati memang benar ubat-ubat homeopati amat berkesan dalam merawat kes-kes seksual lelaki khususnya untuk merawat lelaki mati pucuk, impotent, lemah tenaga batin, kurang nafsu, mandul lelaki, mandul wanita, kurang air mani atau low sperm count, dsb.

No comments: